In ultima vreme tot mai multe celebritati accepta rolul de directori de creatie pentru diferite companii, mari desigur. Adica am vazut-o de mult pe Gaga acceptand sa fie director de creatie la Polaroid, mai de curand pe Alicia Keys care a devenit director de creatie, global, al Blackberry.

De laudat sincer, fiindca oamenii aia nu fac nimic altceva decat sa arate ca un om creativ poate fi creativ si in alte domenii decat cel, sau cele, pe care s-a axat si in care a profesat cel mai mult. Diet Coke, de exemplu, nu este la prima astfel de actiune – in trecut, printre altii, incluzandu-i si pe Karl Lagerfeld si Jean Paul Gaultier.

Acum este, totusi, diferita situatia – fiindca acest parteneriat sau colaborare (un post permanent probabil nu i-ar mai permite lui Jacobs sa se ocupe atat de Louis Vuitton, cat si de cele doua label-uri personale) vine in intampinarea aniversarii de 30 de ani a Diet Coke. Campania, am inteles ca, se numeste “Sparkling Together For 30 Years” – ceea ce explica putin mai mult alegerea lui Jacobs, cu toata efervescenta lui.

Totusi, ce legatura are tot trendul asta de cu stilul si atitudinea? Pai este cam simplu – vorbim mai mult de atitudine – cu o asa atitudine, mai ales cu o astfel de siguranta de sine, poti poza aproape orisicum, degajat. Pe cat de feminine ipostazele in care Jacobs a pozat, nu ii afecteaza cu nimic imaginea – femeile tot vor sa-l ia acasa, desi stiu si ele ca nu se poate.

marc

Poza am furat-o de la stylecaster.com