markJacobs

Marc Jacobs este un caracter complet aparte si, dupa cum am mai spus-o, cand esti creativ esti creativ si punct. Nu doar intr-un singur domeniu. Asa se face ca stimabilul urmeaza sa apara intr-un film, in rolul unui baron al pornografiei. Da, ati citit bine – baron al pornografiei – dupa cum a declarat chiar Jacobs, personajul sau nu este unul negativ, fiind mai degraba un protector al adolescentelor fugite de acasa, pe care acesta le ia de pe strada.

Ca head designer a doua branduri personale si, incepand cu 1997, si al Louis Vuitton, Marc are cu siguranta pretentii, justificate, cel putin din obisnuinta, cand vine vorba de haine. In filmul Disconnect, puteti vedea trailerul mai jos, il vom putea vedea, probabil pentru prima si ultima oara, imbracat in tinute complet atipice lui.

De aceea, conform unei declaratii proprii, echipa lui de design si-a pus mainile in cap cand l-au vazut la probele de garderoba pentru film. Ba mai mult, declaratia data Entertainment Weekly include si un pasaj in care Jacobs se plange despre purtarea unor ” [...] tricouri suburbane disco lipicioase cu crucifixuri brodate, niste blugi de tată cu cea mai groaznica posibil croiala [...] ”

Adaugand si inele si cercei mari de argint, pare-se ca echipa lui Jacobs nu se mai putea opri din ras. Oricat de incantati sunt, probabil, multi de aceasta premiera – de notat este ca Marc a mai declarat si ca a fost distractiv sa poata spune ca a facut-o si p-asta si desi unele parti i-au facut placere, este probabil ultima oara cand joaca intr-un film, nefiind visul lui sa joace.