După discuţii seculare, juriul a ajuns la un verdict. Ţii minte că acum câteva zile ţi-am vorbit despre un concurs tare fain?

Aici am citit comentariile care ne-au surprins plăcut şi care ne-au amuzat.
Dorim pe această cale să vă mulţumim pentru implicare şi pentru ingeniozitate.

Avem câştigătorul pentru Artcademy şi persoana care ne va reprezenta în finală.

Înainte de a anunţa, iată ce se va întâmpla după:

1. Am desemnat câştigătorul. Mai jos, puţintică răbdare.
2. Urmează să votăm comentariul nostru preferat din rândul celorlalţi 4 finalişti, de pe celalalte bloguri implicate în concurs şi să trimitem pe mail alegerea organizatorilor. Nu avem voie să alegem propriul finalist.
3. După ce se vor centraliza toate voturile, ni se va comunica rezultatul final: câştigătorul şi numărul de voturi obţinute de ceilalţi 4 finalişti. Luni vom anunţa câştigătorul final al unui curs la alegere din programa artcademy, plus propria noastră opţiune şi argumentele.
4. Ceilalţi 4 finalişti vor primi premii sub formă de cărţi, precum şi o invitaţie la ceremonia de absolvire a primei promotii, care va avea loc luni seara, 22 octombrie, de la ora 18.00.

Bun, ce criterii am avut?

1. Creativitate. Pledăm mereu pentru exprimarea liberă a ceea ce simţi sub o formă sau alta. Cât de ingenioasă a fost soluţia ta?
2. Aplicabilitate. Ok, poate că ai fost extrem de creativ, dar dacă nu se poate aplica este un SF frumos şi atât. În ce măsură poate fi transpusă în realitate soluţia?
3. Simplitate. Cu cât mai simplu, cu atât mai bine. Ne pricepem de minune să împodobim şi să complicăm lucrurile, când, de multe ori, ceva simplu este de 100 de ori mai bun. Deci, cât de simplă este soluţia ta?
4. În ce măsură este gândită pe termen lung? Bun, soluţia poate fi pe termen scurt, mediu şi lung, aşa că ne pasionează rezolvările care sunt în perspectivă. Mă va ţine minte consumatorul după o lună, după 6 luni sau după 1 an?
5. Ultimul, dar nu cel din urmă. Ce alte arii şi domenii pot atinge? Am o prezentare de modă, însă dacă sunt doar haine, rămân doar haine. Avem nevoie de o poveste, avem nevoie de o ancorare şi în alte segmente vecine şi de o direcţie generală în care se îndreaptă şi piaţa.

Fără alte cuvinte de introducere, iată comentariul câştigător:

‘’As regandi prezentarea de moda, care ar avea doua parti, cea de inceput, unde modelele ar prezenta doar imbracamintea si accesoriile, fara incaltaminte, si partea finala, care coincide cu sosirea pantofilor intarziati, unde acestia sunt purtati in picioare completand noile piese la ultima defilare pe podium pentru o imagine de ansamblu. Dar solutia nu se opreste aici, pentru ca realizez ca se apropie “One day without shoes”(http://www.onedaywithoutshoes.com), o cauza sociala anuala pe care o pot sustine in comunicarea post event, prin comunicatul de presa si interviurile pe care le dau. Astfel nimeni nu va sti de criza, pantofii vor ajunge in prezentare si, totodata voi atrage atentia asupra unei probleme globale, voi coopta si incuraja si alti designeri prieteni sa faca acest gest simbolic, mai ales ca manifestarea sociala, dar si cea ecologica au inceput sa se regaseasca la marile case si la fashion show-urile din lume, cum e si firesc…’’

Aşadar, felicitări, Andreea Olaru.

De ce acest comentariu?

1. Creativ. A regândit şi a împărţit prezentarea în două, lucru care se face destul de rar, dar care este foarte tare dacă este făcut bine. Nu a obţinut cel mai mare punctaj aici, însă a recuperat pe parcurs.
2. Aplicabilitate: este o soluţie care poate fi uşor transpusă în realitate, fără mari bătăi de cap. Aici e clar.
3. Simplitate: A punctat sus de tot, căci este simplu şi logic.
4. Termen lung: poate ieşi o minunăţie de campanie de PR de aici şi, în plus, te alături unei cauze nobile.
5. Domenii conexe: veşnica problemă globală, care da, poate fi destul de clişeistică, dar poate genera şi o mişcare socială şi poţi angrena mai mulţi oameni, designeri, case de modă. Totul e să vrei.

Încă o dată, vă mulţumim pentru soluţiile ingenioase, iar dacă vă supăraţi pe noi pentru că am ales doar un câştigător, noi vă iertăm.

Inspiraţie şi stil.